I WONDER...

Läste på den underbara alltid så fungerande (N-O-T!!) sidan fronter att vår lärare som vi ska ha på förmiddagen imorgon är sjukskriven (? :s) och sen är läraren som vi ska ha på eftermiddagen hemma med en sjuk unge så frågan är hur Pyrets skolgång kommer bli imorgon... Kan inte påstå att jag tror att vi kommer få speciellt mycket gjort om vi ska klara oss själva, vi klarar oss helt enkelt inte själva ;) haha
Efter skolan imorgon måste jag göra färdigt mitt ekologi arbete och öva inför matte provet som är på torsdag och sen blir det att packa för på torsdag (efter lunch typ) åker vi i klassen till vandrarhemmet i magnarp (som jag nämnt tidigare) och sover där till fredag. Vi ska ha så mycket kul! :D
Väl hemma på fredag blir det att packa ännu mer för sen bär det av till K-hamn :) kommer nog hem igen på lördag.
Men som ni ser har jag rätt fullt upp nu dom kommande dagarna så förvänta er inte så mycket bloggande "/ Hur som helst tycker jag att jag har uppdaterat rätt bra idag =)
Fast nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon, sov sött läsare!♥


Nu har jag varit framme och redigerat igen, men klaga inte :)

Kommentarer
? Nellie <3

Jag ska till älmhult på fredag, så vi kanske kan åka tillsammans fram till hässleholm? =D <3

2010-01-20 @ 08:03:14
? julia

Jag gillar denna bilden starkt! :D<3

2010-01-23 @ 13:36:09
URL: http://juliiasblogg.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0