INGEN LUST

Som ni kanske märker så är det lite glest med nya inlägg här i bloggen. Men jag har helt enkelt ingen lust just för tillfället.
Det jag skriver pressar jag liksom fram och bloggen är inte riktigt längre något jag gör för att jag tycker det är kul utan mer för att jag måste uppdatera bara fast jag egentligen itne måste :S äh jag vet inte men..

För övrigt är jag så himmla trött på mig själv!
Nu hade jag äntligen släppt allt och låtit det gå ett halvår. Allt var som bortblåst. Men så på en enda kväll så är alla känslor tillbaka igen och allt känns precis som förr.
Det känns liksom som om det jag helst vill ha är precis out of my reach...
Blää ._.♥


dreaming with a broken heart..

Kommentarer
? clarafina

tack för igår :) <3

2010-02-27 @ 06:05:57
URL: http://clarafinaa.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0