JAG? KRÄSEN? PFFT!

Nu råkar det vara så att alla killar säger att jag är kräsen, omöjlig, skriver som om jag vore lesbisk och blablabla. Jag har länge undrat vad detta beror på och har kommit underfund med att det är för att jag inte är blåst. Jag är ingen tjej utan personlighet som leker trög och säger "haha okej :D" till allt han säger. Typ "får jag våldta dig?" "Haha okej :D". Jag är ingen tjej som håller med alla andra, jag har egna åsikter och håller även mycket på kvinnors rätt. Men bara för detta är jag inte omöjlig eller lesbisk?
Sen är det ju tyvärr så att killar fungerar på så vis att om en tjej är smartare än honom själv så känner han sig underlägsen och det skrämmer honom. Killar vill ha en liten blåst tjej som han måste lära saker, som han måste ta hand om och som han kan dominera över.
Sen skulle ju ni killar aldrig våga erkänna detta, men det är ju en helt annan sak.
Ska dock sluta trada nu, sånna här saker tenderar ju att reta upp folk. Vilket det ju gör när en tjej har egna åsikter ;)♥


Har ni inte sett Stepford Wives där dom programerar om sina fruar till robottar så att dom kan styra dom med fjärkontroller? Det kanske ni killar borde testa på era tjejer så kan ni ju få dom precis som ni vill? =)

OBS! Nu menar jag inte att ALLA killar är så, för det finns bra killar också. Men det är många killar, varför tror ni annars dom skulle göra sånna filmer som den jag nämnde ovan? Det är ju inte som dom hittat på utan det är ju av erfarenhet hur många killar resonerar.

Kommentarer
? amandadenbäästa

jag har sett den filmen :O

2010-01-24 @ 23:34:37
URL: http://ammmandas.blogg.se/
? rebecca

hahaha, den filmen vi såg tsm xd

JAG GILLAR DIG LINNEAAHH :D<3

2010-01-25 @ 21:08:27
URL: http://rebeccawinberg.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0