JÖSSES AMALIA! .__.

Alltså, jag är sååååå dum! Ni anar inte vad jag nyss gjorde. Alltså hahaha jag skrattar åt mig själv ._. Vad det är får ni tyvärr inte veta för det ska jag inte skriva ut här, man vet ju aldrig vem som läser ;)

För övrigt har jag suttit och bölat hela dagen. Det va seriöst lääängesen jag grät så mycket. Jag undrar om jag har någon vätska kvar i kroppen.. (okej det har jag för jag kissar snart ner mig hihi...) Självklart var det p.g.a Jan jag grät. Det finns så mycket frågor som ingen kan besvara men jag kan ändå inte sluta söka efter svaren.
Ajja.. nu har jag iaf precis lämnat in min PowerPoint om datorns delar så nu kan jag påbörja mitt ekologi arbete. Sen ska jag öva på matte provet och packa så jag kommer nog inte lägga mig förrän typ hmm... inte alls ._. jag lovar att jag inte kommer hinna sova i natt och jag kommer knappast få någon sömn imorgon när vi ska sova över med klassen. Med andra ord kommer jag dö.
Så adjö och sådär..
Nejmen, måste fortsätta med pluggandet nu, ciao♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0