JULMUST OCH OSTBÅGAR

Kräng framför datan o.O Usch jag kommer bli fet :|
Feast det kommer jag inte tillåta, nejnejnej jag ska börja träna med min kära lillebror Van så att jag inte blir fet :O Jag vet vad ni tänker "ska HON träna?! HAHA!" jag tänker samma sak, men ja you heard me! Jag ska börja träna! (hur det nu kommer gå... ._.)
Kanske borde stoppa undan onyttigheterna då? Ähh... haha

För övrigt sitter jag och lyssnar på Handens fem fingrar med Hampus Sikström. Har den på repeat och får inte nog av varken låten eller honom. Så söt o.O

Men nu ska jag byta ut julmusten mot lite mineralvatten tror jag, duktigt va? ;)♥

Kommentarer
? amandadenbästamannen

2010-01-05 @ 11:46:43
URL: http://ammmandas.blogg.se/
? amandadenbästamannen

enligt maria från hollywoodfruar heter det inte ostbågar,utan ostkrokar! :D <3

2010-01-05 @ 11:47:32
URL: http://ammmandas.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0