JUST CHILL'N

Öhm.. ja vaknade som vanligt imorse och fixade mig o.s.v. Ja ni vet allt det vanliga. Fast sen slog det mig att jag sov ju bara 1 timme i natt och man kan ju säga att jag var trött. Så jag orkade inte gå till skolan utan mamma ringde och sjukanmälde mig (a)
Hur som haver så somnade jag om igen (lönt att jag hade fixat mig) och nu har jag precis vaknat. Funderar på om jag borde ta och äta något och sen kila iväg och sola. Börjar känna mig blek :|
Meeen vi får se om jag orkar. Pallar inte om man träffar någon på stan .___. så om jag går ut tar jag nog luva och solglasögon haha
Ska iaf äta nu.

Puss på skinkan ;*


Jag just nu, lite nyvaken sådär =)

Kommentarer
? rebecca

ska du känna dig blek? :O hahah! xd <3

2010-01-15 @ 16:51:11
URL: http://rebeccawinberg.blogg.se/
? Mega-PokarN

POKE HER FACE /POKING

2010-01-16 @ 15:13:12



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0