LAST DAY OF FREEDOM

Förlåt för att jag inte bloggade nå mer igår men jag skrev faktiskt ett litet inlägg att jag skulle hem till Ninni för det var tjejkväll där. Men det publicerades inte och jag hade väldigt bråttom så det fick va. Orkade inte blogga när jag kom hem heller.
Idag vaknade jag vid 9 av att jag drömde att någon psyko tant försökte skjuta mig med ett eld-gevär och så skulle jag rädda både mig själv och en unge (bläää!) :O HAHA Sen när jag äntligen somnade om drömde jag att jag vart gift (uuääk!) och så var det någon biatch som ville ha my man och försökte döda mig :O hahahaha hemskt vad alla vill knäppa mig o.O
Tur att inte dom drömmarna var sanna iaf, inte för att jag skulle dö utan mest för att jag var gift och hade en unge :S hahaha my biggest nightmare.. Okej, nu tar jag faktiskt i :p
Sov iaf vidare till typ två och nu har jag käkat frulle.
Ska sätta mig tillrätta här i sängen och kolla på Titanic hade jag tänk. Fett längesen jag såg den, sen ska jag bara chilla denna dagen för imorgon börjar ju skolan (BUUHUU :'( *shoot me*) och så ska jag njuta av att bara kunna ta det lugnt i mitt NYSTÄDADE rum *nöjd* hehehe
Men vi hörs sen, pusstjaa♥




Kommentarer
? michelle

Medans alla andra sitter med hängpattar och en massa kids skrikandes och klängandes, sitter du&jag med våra kroppar i behåll vid en pool i typ miami och dricker drinkar och får massage av solbrända bechguys, för vi har inga män att ta hänsyn till eller ungar som kräver tid.

JAAADÅ:D<33

2010-01-10 @ 15:31:53



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0