LÖRDAG?

Alltså jag kan inte fatta att det är lördag idag. Det känns verkligen som om det är söndag. Kanske för att vi var lediga igår och för att mormor och morfar var här idag :p
Kollade precis på Transformers Rise Of The Fallen, fett bra film och gosh vad Megan Fox är snygg! Man skulle ju inte tacka nej till att byta utseende med den människan! :O
Anyways så är jag fett depp denna lördag kväll. Jag får inte lov att gå ut för min mamma för att jag har varit så trött så jag måste vara hemma och vila. Annars hade jag kunnat sticka till Erica med Isabel eller så kunde jag varit med typ Micca och Cindy m.fl. Men nejnej, det fick jag ju inte. Dessutom funkar ju inte min data (80% av mitt liv, ey kidd men ändå buuhuu) och nu vill Hannah ha tbx sin data och internet. Så då kan jag inte vara inne på internet. Har mammas jobbdata dock men vad ska jag göra på den? Alla filmer laggar sönder på den så kan itne kolla film heller. Med andra ord är jag fast i mitt rum med absolut ingenting ikväll, inte ens musik.
Tyck synd om mig!
Nu ska jag gå och gråta en skvätt :( haha vi hörs sen om jag får tillgång till internet igen ikväll, puss så länge♥




Vem hade tackat nej till hennes utseende liksom? .__.

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0