NÅGRA BLOGGAR

Här är några av dom bloggarna jag brukar läsa om dagarna, om ni undrade eller så :) och dom kommer INTE i någon speciell rangordning eller så.

1. Michibelle
2. rebeccawinberg
3. juliiasblogg - mitt liv.
4. Dessie
5. Kissie
6. Paow
7. Rahlenfeldt
8. Gaybloggen
9.
gaystilen.se
10. my -'
11. Passionated
12. ammmandas
13. clarafina
14. agneshenrietta
15. Kenza
16.
Erica
17. transan
18. Stokki
19. Baconost
20. Felsms

Sådär, det var 20 stycken av dom bloggarna jag brukar läsa, där är naturligtvis fler men jag pallar inte mer, haha.
Enyoj!♥


Kommentarer
? clarafina

vadå, jag är fullständigt seriös! :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

2010-01-27 @ 20:52:39
URL: http://clarafinaa.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0