ONÖDIG DAG

Vaknade lite sent imorse men kände att eftersom vi inte hade någon lärare så kändes det onödigt att sitta i skolan i 3 timmar utan att få gjort något (för så är det när inte vi har lärare, för det mesta iaf) så jag och Erica bestämde oss för att gå till skolan efter rasten ist. Så det gjorde vi. Väl där fick vi, iaf inte jag, gjort speciellt mycket.
Efter lunchen skulle vi ha idrott men vikarien vi hade SUGER helt seriöst. Så himmla lame är han.. det är verkligen ingen som lyssnar. Så vi gjorde ingenting, helt plötsligt bara försvann han så hela idrottslektionen gick åt till att sitta och snacka.
Efter idrotten bar det av hemmåt och nu har jag precis ätit lite och tänkte sätta igång med pluggandet. Har ju trots allt matteprov imorgon så måste öva på det och sen måste jag göra färdigt mitt ekologi arbete + min PowerPoint om datorns delar (y) yeey!
Ajja, vi hörs sen om jag inte drunknar i plugget, puss :]♥

Kommentarer
? rebecca

jag har också gjort ett powerpoint arbete om datorns delar! tror nästan jag fick mvg på mitt sånt :o<3

2010-01-20 @ 19:40:01
URL: http://rebeccawinberg.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0