PLUGG ._.

Alltså vi började skolan i måndags och jag känner redan hur jag börjar få panik för allt skolarbete. Det är liksom arbete efter arbete som bara dumpas av på våra axlar och så säger dom det ska vara klart tills nästa vecka. Fattar dom inte att vi inte bara har deras ämne? Det är typ som att dom inte bryr sig om att vi helst ska hinna äta och sova också.. inte bara plugga.
Jaja, har inte varit i skolan idag heller men vi ska visst göra våran power point redovisning imorgon :| Jag hatar muntliga redovisningar. Har jag sagt det någon gång? Jag fullkomligt HATAR att stå där framme helt ensam och prata inför massa folk. Jag blir så nervös så jag får tunghäfta och får inte fram ett ord. Och om jag får fram något så trillar orden ut i en rasande fart och snubblar till hela tiden. Usch. Jag fattar inte varför lärarna ska tvinga oss och göra sånt, jag vet inte vad dom hade tänkt men jag tänker iaf inte jobba som lärare eller något där man måste hålla på med sånt.
Anyways så gör jag min presentation om Isabel :] och om inte läraren hade tvingat mig att stå framför massa folk så hade den säkert blivit bra menmen skit samma det viktiga är ju inte att få bra betyg, det viktiga är ju tydligen att dom ska få plåga oss... -.- *tjurar*
För övrigt ska vi tydligen till Magnarp och bo på vandrarhemmet där med klassen nästa vecka... GREAT (Y) hade varit kul om vi åkt någonannanstans, men just dit känns lite sådär.. men whatever.
Nu ska jag fortsätta med min powerpoint, *suck*
Puss♥


Slänger in en liten sommar bild för att försöka få det lite varmare o.O hehe......

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0