REDIGERING

På senaste tiden har jag börjat redigera mina bilder väldigt mycket. Innan tog jag bara lite ortoish-effekt på picnik på mina bilder men sen blev det mer och mer. Numera ser man ju knappt att det är jag på mina bilder :O haha okej, där tog jag i lite men jag använder mig faktiskt av 3 olika redigeringsprogram när jag redigerar mina bilder, picnik, paint och photo shop.
Men jag har kommit på att även om bilderna blir fina så får man ju dåligt självförtroende av det :O Man tycker att man är ful och oduglig i verkligheten då. Och sen, är det fel på att redigera sina bilder mycket?
Alltså folk hackar ju alltid på typ kissie och dessie för att dom redigerar så himmla mycket, men låt dom göra det då?
Det gör ju vi andra också bara att det inte är någon som bryr sig eftersom vi inte är "kända" men så fort man blir "känd" ja då ska alla komma och lägga sig i och bry sig om allt den personen gör...
Varför är det rätt egentligen?


Här är några bilder jag har "överredigerat":















Och sen, eftersom att jag är så snäll och för att det är så kul att redigera bilder, så kan jag gladligen redigera några bilder till er.. om någon vill :D♥

Kommentarer
? michelle

du får jättegärna redigera några bilder på mig,vore kul :D<3

2010-01-06 @ 14:12:17
URL: http://michibelle.blogg.se/
? Erica

Det får du jätte gärna på mig med:D

2010-01-06 @ 17:00:53
? Annika

Ååååh vad fiint! :D

kan nt du fixa en bild på mig?? (aaa'

2010-01-06 @ 22:10:47
URL: http://hhejannika.blogg.se/
? a n n a

söt blogg :)



btw, har en veckans-blogg-tävling på min blogg, titta in om du är intesserad :)

2010-01-06 @ 22:47:34
URL: http://anoken.blogg.se/
? kissie not

haha hoppas du skämtar ..? ser ju plastig ut..

2010-01-06 @ 22:51:09
? Linnea

lägger du på extra ögonfransar på dina bilder eller vad gör du?

det ser lite konstigt ut om jag ska vara ärlig, inte för att vara taskig lixom. men jag tror att bilderna skule bli finare om du inte gjorde så jätte extrema redigeringar! ;)

bara ett litet tips från mig :P <3

2010-01-06 @ 22:59:16
URL: http://linneamarksell.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0