SHIT ._.

Vaknade av att Handii petade på mig och sa att klockan var 5 :O Snacka om att ha sovit bort hela dagen :(
Jag har inte ens sett ljus idag :'( hahaha
Nu har vi precis varit där nere och käkat frukost i form av äggröra och bacon, mums :]
"idag" haha händer det inget speciellt. Skulle egentligen hem i tid och städa mitt rum men det gick ju inge vidare.. så ska sova här en natt till så får jag städa imorgon. Varför göra det idag som man kan skjuta upp till morgondagen? hmm.. det ska bli mitt nya motto *nöjd* haha
Så resten av dagen tänker jag spendera i handiis säng framför min data i en rosa mjukisdress helt osminkad, love it!
Pusstjaaa♥


Kommentarer
? Erica

Det låter skönt att bara ligga i sängen osminkad :D

2010-01-06 @ 20:08:32
? Malin

Fin blogg! :)

2010-01-06 @ 22:46:22
URL: http://thepeacegirl.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0