SLEEPY

Hallåja!

Vi vaknade vid 9 idag och gick ner och åt lite frukost. Fick dock inte ner så mycket.
Efter frukost tog vi vars en data och vars ett täcke och satt oss i sofforna framför tv:n. Här sitter vi fortfarande kvar och kollar på My super sweet sixteen på mtv. Shit vilka bortskämda snorungar det finns! Helt seriöst.
För övrigt är jag fett deprimerad idag av olika anledning och sen har jag inte min mobil så om ni vill få tag på mig så går det tyvärr inte förrän ikväll, mitt liv går under =( jaja..
Ska dock vara lite social eller något nu, puss så länge♥


Slänger in en liten bild på min älskade michelle också! =)<3


Kommentarer
? michelle

det löser sig gumman :/

love you big time!<3

2010-01-30 @ 13:53:14
URL: http://michibelle.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0