TIME AFTER TIME

Förlåt för att jag inte bloggade mer igår men hade det lite hektiskt faktiskt så jag ska försöka sammanfatt gårdagen så bra som möjligt (Y)

Var ju hos Michelle hela förmiddagen igår. Sen tog jag mitt pick och pack och vandrade hem till Van. Där var jag i ca en timme medans jag väntade på att mamma skulle komma och hämta mig. Mamma kom vid 3 sen var det hem, sminka sig lite och så sen iväg dirr och träffa Isabel.
Sen bar det av hem till henne och fixa lite. På kvällen stannade vi först till i skepparkroken för lite ärenden och sen bar det av till höja hem till Ronija. Mådde dock inte bra och så så vid kanske 10 tiden ringde jag min kära moder som kom och hämtade mig =)
Väl hemma kollade vi på School of rock. Tycker egentligen inte alls om Jack Black men den filmen var riktigt bra :)

Idag väckte mamma mig vid halv 2 kanske och sen blev det lite fix och nu är vi hos mormor och morfar. Ska nog va här ett bra tag så ni får gärna underhålla mig på msn eller sms eller något!
Pusstjaa♥


Vad tycker ni om filmen förresten? =)

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0