TIME FOR BED

Såg inte klart Titanic förrän rätt sent. Den är ju typ 3 timmar lång och sen höll jag på och pausade hela tiden för det var folk som skrev på msn :]
Men varför måste han dö i slutet?! Han som är så sjuuuuuuuuuukt söt?! :'( buuuhuu haha
Har även kollat färdigt på Mamma Mia nu, började ju se den här om dagen innan jag skulle åka till Handii.
Men nu ska jag faktiskt sova. Tidigt va? :D *stolt* skola imorgon igen ju ._______. bläää!
Ajja, the show must go on, hoppas nu bara att det går fort fram till sommaren!
Godnatt kära bloggläsare, vi hörs imorgon♥


Nawe, kolla liksom! Ofta inte söt 8)


Kommentarer
? Ellen

Gud vilken söt blogg! Glad och härlig :)

2010-01-11 @ 10:14:24
URL: http://eltn.blogg.se/
? Jonna

Jag gillar inte heller då han dör i slutet av filmen! :<

2010-01-11 @ 11:07:10
URL: http://ionas.blogg.se/
? Anonym

asså han e fett snygg!

2010-01-11 @ 21:16:06



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0