VAD ÄR DET FÖR DAG? :S

Alltså, är det bara jag som inte alls kan hålla koll på vilken dag det är på sommarlovet? ;s
Fast det måste vara fredag imoron.. nej idag eller aa imorgon fast egentligen idag eftersom klockan är över 12.. hahha komplicerat .__.

Anyways, idag har jag varit på lågprisladan i boarp med mammi. Köpte lite småskit typ som ansiktsmasker, doftljus, body lotion som luktar underbart :) och lite sånt. Efter det skjutsade hon mig till tingstorget där jag övade på min runwaywalk (;)) med lite tjejer. Det är ju nämligen så att allas vår egen lilla designer ClaraFina Frisk Fisk Hansson har sytt en liten kollektion med lite afrikansk inspiration som ska visas imorgon på tingstorget klockan 6. Det är ju relax festival och så här i ä-holm :) Så jag och några andra fina tjejer ska vara modeller där imorgon, skit nervös men aa, ni borde komma dit och kolla iaf! :D Annars ska jag nog få tag på lite bilder (där kommer vara folk som fotar ofc) som ni kan få se :)

Nu sitter jag iaf här och förbereder mig med en ansiktsmask som luktar choklad och tänder mina nya doftljus som också luktar choklad, fab! Men nu har jag inte tid med detta mer, kanske kommer något till inlägg innan jag somnar :)♥

/Linneah

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0