MYCKET NI MISSAT

... men ska försöka uppdatera er ;)

Igår vart vi ju på Liseberg hela dagen, fett kul men har tyvärr inga bilder. Ni förstår, jag är en sån person som bestämmer att jag ska ta massa bilder fast så glömmer jag alltid bort det och kommer på det när jag kommer hem och inte har några :(
Iaf så gick jag runt med blöta fötter hela dagen för vi tog flumride nästan först, ingen bra idé, så nu kommer jag säkert bli förkyld haha .__+ för övrigt var allt bra :D Var fett trött på bussen hem, men det var inte dom andra. Och jag ska säga er att i en albansk buss är det inte som i en svensk. Dom spelade jätte hög albansk musik och stog och dansade i gången haha förstår inte hur dom orkade men roligt har dom iaf :)

Kom hem rätt sent igår kväll och sov inte hemma, därför bloggade jag inte igår kväll och idag gick jag upp vid halv 12 och stack hem för att fixa mig. Vid 3 bar det av till Väla med mammi och som vanligt blev det stressigt på slutet eftersom vi aldrig är ute i tid ._. Hann iaf köpa rätt mycket stuff, men missade även en del så måste åka till Hbg snart.

Men nu ska jag fixa fram lite bilder på dagens inköp så stay tuned :)♥


Btw, fick ju två söta mjukisar och massa toblerone av Mensur igår som han vann :)

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0