SKOLAVSLUTNING -10

Sorry att jag inte la upp bilderna igår men vårt internet funkade typ inte så jag gör det nu ist :)
Btw, alla bilder är oredigerade för mamma har inte ps på sin data och jag pallar inte picnik .___+


Herman vår mentor


Erica :)


Mindie och Zlavica


Amanda S och Johanna sötis :)


Mensur, Liridon, Shpetim, Toni, Ali och Emil


Hela vår söta klass (nästan hela)


Zlavica, Amanda S och Mindie


Jojjie, Johanna och Sofia :)


Pb, Arvid, jag och Jojjie


Johanna och Sofia


Shpetim


Johanna och Amanda O haha :D


Liridon


Amanda O och Tessan


Toni, Pb och Arvid

Lånade Sofias och Johannas bilder för som vanligt glömde jag ta egna (a) haha


Nicole och Clara på Kirris efter skolavslutningen :D


Elin inne på Kirris :)

Det var dom ända två bilderna jag hade sen efter skolavslutningen men har ni andra fler så skicka gärna! :)♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0