SKOLAVSLUTNING+STUDENT=REGN :(

Hellu :)

Sorry för lame uppdatering och sånt men jag skrev faktiskt ett inlägg igår z) Dock hade jag tryckt fel så jag har sparat det som utkast ist för att publicera det :| hehe (a)
Så nu kör vi en uppdatering av dom två senaste dagarna för er som orkar läsa :) haha

Igår hade vi skolavslutning. Som vanligt regnade det sönder. Helt allvarligt har det nu varit regn dom senaste iaf 3 skolavslutningarna nu. Det blir alltid regn och dåligt väder när det egentligen borde vara fint. Typ som på skolavslutningar, studenter, midsommar, valborg o.s.v. Och jag lever för dom typ 3 enstaka varma fina månader vi har i detta land. Jag utstår 9 gråa, kalla, regninga månader för endast 3 fina så då kan dom väl vara fina? Jag tror det kommer bli sånt här väder hela sommaren. Då kommer jag dö i en depression så ni vet .___+
Anyways så slutade vi typ halv 11 så då stack jag hem och satte mig och väntade på att mina kära vänner på fram också skulle sluta. Sen trippade vi i våra höga klackar med paraplyer till kirris och åt en god middag där. Mycket mysigt :)
Lite senare traskade vi hem till Clara i regnet och var i deras frukost matsal i några timmar. (Dom har ju ett hotell :))
Vid 9 åkte Nellie hem så jag, Julia, Clara och Elin beslöt oss för att dra oss till pappis där Cindy bor. Där hade vi en mycket trevlig kväll och mamma kom och hämtade mig vid halv 1. Väl hemma var jag typ... döende och somnade som en sten dirrm0de :]

Imorse vaknade jag vid 9 (._____+) och vid 11 åkte jag och mamma till Halmstad där vi skulle kolla på min systers studentutsläpp. Hon har ju gått på JB i Halmstad och tog studenten idag. Det har regnat sönder hela dagen, jag har frusit, svultit ihjäl och hann träffa henne i typ 3 min -.-
Hon hade för det första inte sagt vart dom skulle springa ut så vi missade henne och fick traska rundor i hela Halmstad för att få se henne några sekunder. Senare träffade vi henne någon liten minut till och det var typ allt. Ovanpå allt hade jag inte käkat på hela dagen så jag höll på att dö på ett ungefär. Vid 4 fick jag äntligen i mig lite sushi som inte ens var gott för jag mådde så himmla illa då men dom skulle ju tvunget äta där .___.
Med andra ord har dagen SUGIT och jag och mamma sitter frusna och halvblöta i soffan nu och är typ väldigt döda.

Handii kommer hit sen och ska sova här och imorgon vid 12 bär det av till Rammsjö där Hannah ska ha sin studentfest.. yeeey .__. haha *positiv*'


....Grattis, ni orkade läsa haha ;) Nejmen, nu ska jag fixa fram lite bilder från min skolavslutning :)♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0