ÄCKLIIIIGT TRÖTT

Ja, död på ett ungefär faktiskt.

Skolan idag, hemskt! Jag hatar verkligen skolan på torsdagar. Då är det liksom matte hela förmiddagen och entreprenörskap på eftermiddagen, ehh hur kul kan det bli? Dessutom är folk så sura och otrevliga iaf idag så då smittar det av sig och man blir själv sur och irriterad. Hur kul är det liksom att få sura kommentarer och fortsätta va trevlig? Man tappar liksom lusten då. Så hela eftermiddagen var helt sur och jag låg mest och halvsov på bordet. Tack och lov fick vi sluta vid typ 2 (y)
Och just det, sen fick jag en kram av söta cj idag också :D (han bad mig inte skriva detta ;p haha)
När jag kom hem satte jag igång lite sov-musik och sen somnade jag gott. Vaknade nyss och känner mig som om jag blivit överkörd av en lastbil. Inte en skön känsla!
Så nu ska jag traska ut i köket och rota fram något ätbart och sen hoppar jag in i duschen.
Blogg you later♥


Har typ inga bilder så det får bli en nakenbild från gammla dagar =)


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0