ALLTSÅ.... :|

För det första får jag DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMP för jag har redan skrivit detta inlägg en gång och det tog faktiskt tid ska jag tala om för er. Men när jag klickar på publicera, ja då loggar den ut mig från blogg.se och gissa om den sparar mitt inlägg? NEJ -.-

Anyway, det var någong random dude som adda min msn nyss och skrev såhär (kryssade innan jag kom på att jag skulle printa så fick kopiera texten från historiken ist, live with it):

random - "heeejsan sötaste"
jag - "hejhej, vem är du?"
random - "en kille som tycker massa saker om dig :$? vill du veta vad"
jag - "okej? :S"
random - "du vet hur man får en på fall direkt och vinner ens hjärta i första ögonkastet :$ du e så underbart himmelskt vacker oh läcker och fin och söt och giullig och helt perfekt =)=) du e verkligen DEN ÄNGEL jag drömmer om att få göra exakt allting för <3<3"

Alltså... det här är bara läskigt tycker jag ;s
Vem skriver så till en person dom inte känner liksom? Han vet ju inte hur jag är, snacka om att bara gå efter utseendet.
Pallade inte kopiera mer än det heller men sen frågade han om vi inte kan ses och sånt, alltså finns det någon dum nöt som är så dum så dom verkligen träffar folk bara sådär? o.O
Men lite gulligt var det väl förståss fast... nej, den funkar inte tyvärr :)♥


Jag är inte perfekt, det är ingen och jag är inte någon ängel. Jag är jag.

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0