DAMP DAMP DAMP DAMP

(rubriken Handii, hahah!)

Jag får sinne på mitt internet! Det är blått och spotify funkar utmärkt precis som msn men självaste internet explorer/firefox funkar inte -.- Eller jo, uppenbarligen just atm eftersom jag bloggar haha men det är as segt ;s

Ikväll har jag kollat twilight för typ 111:e gången. Jag kan inte räkna hur många gånger jag har sett den. Men jag är kär i den filmen. Den är så underbar. Liksom fin.. äh går inte riktigt att förklara känslan.
För övrigt har jag fett ont i magen och känner att jag borde stänga av datan och sova. Det är ju trots allt en skoldag kvar även om det är webbdesign och vi slutar 11 vilket inte är så ansträngande så ska man ju lyckas ta sig upp ur sängen också :] Känner mig dock inte så trött just nu, kanske för att jag sov som en stock hela eftermiddagen haha.. Ska nog läsa lite bloggar.
Puss♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0