FAIL ._.

Tjennixen!
Handii kom hit innan så fixade vi oss lite och sen skjutsade min mamma oss till Alice =)
Väl där satt vi mest och snackade och typ skrattade. Hade mycket trevligt tills jag blev allergisk mot hennes katter ._.
Självklart hade jag inte någon medicin med mig dit skillad som jag är så jag kunde inte sova där :( Mamma fick hämta mig för det är nämligen så att när jag lägger mig ner och ska sova så kan jag inte riktigt andas om jag är allergisk mot något o.O
Men jaja, hade iaf kul så länge det varade :)
Nu sitter jag och lyssnar på Who's that girl så fin låt. Ska nog sova rättså snart... fast jag inte vill egentligen trots att jag är trött för då blir det söndag fortare :(( vilket innebär mormor och morfar hela dagen och sen skola dagen efter *cut* ajja.. jag överlever nog en vecka till för sen är det ju LOOooOOooOV! :D♥


jag ikv innan jag hade hunnit platta håret ._.
fast alltså... det är ju inte sådär när det är oplattat, men hade sovit med det så det vart lite böjt liksom ;) haha


Kommentarer
? aad |

Så himla söt linneah! :);*

2010-03-22 @ 18:44:13
URL: http://meanwhiile.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0