FLÄNGT RUNDOR

Återigen ber jag så mycket om ursäkt för att jag inte har bloggat på hela dagen. Men ha tålamod med mig :]

Idag vaknade jag brevid Handii halvvägs utknuffad ur sängen -.- haha hon har legat och snackat i sömne hela natten, som vanligt .__.
När vi äntligen vaknat till gick vi ner och rostade lite mackor och efter frukosten fick jag sminka mig lite fort innan mamma kom och hämtade mig. Då bar det av till Stavershult. Ja, det finns faktiskt något som heter Stavershult, dock är det ytterst litet och helt intryckt i skogen. Inte ens taxibilar kan hitta dit, men det är ju en annan 5a. Tänkte bara att ni kanske ville veta hur jag spenderar varje söndag i mitt liv ._.
Efter mormor och morfar åkte vi hem och jag hoppade in i duschen. Sen skyndade jag mig ut (har inte ens plattat luggen ikv o.O) för att gå till Acapulco och möta upp Van och Amanda. Tror ni dom va där på utsatt tid? Nix. Vems fel tror ni det va? Helt rätt, min sega lillebror Vans fel var det -.- Den killen är så seg så en snigel skulle hinna tvärs igenom hela stan innan han har plattat färdigt sitt hår haha *suck*
Iaf, så eftersom dom kom så sent så blev det ingen pizza utan vi cyklade till Donken ist där vi satt och snackade gött ett bra tag :)
Senare bar det av hem till Van där vi la in lite fler låtar i "min" ipod och sen gick jag hem. Väl hemma har jag ätit lite chips med dipp och kollat lite inspelat Project Runway med min kära moder.

Imorgon ska jag städa på mitt rum ;( och så måste jag gå till stan och köpa en ny mascara och låna New Moon på bibblan :D
Men ska kolla lite bloggar nu, har knappt varit inne på datan på typ 3 dagar ju o.O Inte likt mig... haha
Puss så länge♥


Lillebror Vannibooi Gaylord testar på mina hörlurar @ donken


Kommentarer
? lillebror

WTF?!!?! när tog du den bilden???:O

2010-03-29 @ 09:39:58
? amanda

haha, allt är vans fel .. att vi kom förent! :D

2010-04-01 @ 00:54:30
URL: http://ammmandas.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0