GE MIG PENGAR :(

Jag satt och kollade runt på lite kläder och dylikt och hittade massor som jag vill ha, tyvärr har man ju inte obegränsat med pengar så kan inte köpa allt men något ska jag allt beställa hem! :]

Detta var vad jag hittade:


hmm... vad litet och suddigt det blev här o.O oh well, you'll survive.

Underbart? Yes, I know.
Jag ska nog beställa hem två av tröjorna iaf och sen ska jag nog med Stokki till Väla på måndag efter skolan och då ska jag kolla efter dom vita espandrillosarna, hatten och armbanden. Inte lönt att beställa dom sakerna om dom finns i butik ju :)♥

Kommentarer
? amanda

jag beställde sånna espandrillos, jag har fått hem dom nu :D

2010-03-19 @ 18:30:09
URL: http://ammmandas.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0