HOS MORMOR OCH MORFAR

JAG ÄR UTTRÅÅÅÅKAD! UTTRÅÅÅKAD!! ._.

Mamma kom in och väckte mig vid typ 12 idag ;( tidigt... då blev det upp och sminka sig och sen bar det av hit. Till Stavershult ._______.
Vi har typ nyss käkat. Hade inte käkat frulle idag kom jag på men äh. Ville inte med hit idag egentligen men mamma tvingade mig för att min moster Maria är nere från Sthlm idag så det vart bara att snällt lyda och följa med. Inte för at tjag snackar med dom iaf. Sitter bara här i ett annat rum och lyssnar på musik i mina lurar och försöker skriva ett tal som vi ska hålla på tisdag i svenskan.
Kill me.
Ajja, pallar inte skriva mer nu, blogg you later♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0