JAG HAR HITTAT MIN NYA MOBIL! :D

Satt och kollade någon random videoblogg på någon random blogg *host* dessie *host* haha och innan den börjar kommer det ju alltid sån reklam innan. Så var det reklam för Sony Ericsson Vivaz. Verkar fett bra för jag vill gärna ha en mobil med grym kamera eftersom jag inte har någon kamera så alla mina bilder tas med mobilen. Så ist för att köpa en bra mobil och en bra kamera kan man ju ist köpa en bra mobil med en grym kamera? Eller? =D
Ska prata med mamma om saken när hon kommer hem. Måste ju köpa en ny mobil snart med tanke på att den jag har nu (Handiis gammla) inte funkar alls typ. Den spaken har typ gått sönder så det går knappt att gå åt olika håll på mobilen. Det går knappt att skriva sms ordentligen heller så får göra jätte krångligt när jag ska skriva sms ._. Har tröttnat nu! Dessutom går mitt abonnemang snart ut så då ska jag få köpa en ny mobil :)

Såhär ser den ut för er som inte vet iaf:


Fin är den också! :]

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0