JAG HAR TRÅÅÅKIGT

Tjenixen.

Ursäkta att jag inte bloggade när jag kom hem igår kväll men kom hem vid typ 2 så pallade inte o.O
Idag vaknade jag sent, typ vid 2. Då gick jag och tog lite frukost och sen satte jag mig i sängen och åt och sminkade mig. Ni vet, vi tjejer kan ju faktiskt göra flera saker samtidigt ;) hehe
När jag var klar bar det av till mormor och morfar och här är jag fortfarande... oturligt nog. Har så förgrymmat tråkigt så jag vet inte vart jag ska ta vägen!
Har varit ute och tagit lite bilder innan som jag ska redigerar typ när jag kommit hem eller något sen får ni säkert se någon bara för att jag är så snäll :D
För övrigt får jag lite smått damp på internet eftersom att det är grönt och segar som en 90 årig snigel.. fast det är väl inte så konstigt med tanke på att jag sitter i stavershult som ligger mitt ute i INGENSTANS .__.
Nu ska jag deppa tills maten är klar, maten här är alltid god och jag tror dom gör potatismos så jag ska nog bli på lite bättre humör då iaf =)
Men ska se om min bdb funkar nu för mitt internet blev blått, yeey :'D
Pusspuss♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0