JÄRNVÄGARS PLÅTSPIKAR!

Igår på lunch rasten fick Stokki ett ryck och köpte ett par wesc hörlurar till Erica för 500:- och en wesc tjocktröja till Bella för 700:- på Break. Bara sådär liksom. Så ville han köpa något till mig men jag vägrade för jag fick dåligt samvete och ofta han ska köpa något sånt dyrt till mig liksom.
Men idag har jag legat hemma och haft migrän hela dagen och kollat film. Sen smsade Stokki och sa att han va utanför mitt hus så gick jag ner och öppnade och så stog han där med en påse i handen. Och gissa vad där va i den? Ett brev och ett paket. Paketet innehöll ett par wesc hörlurar i rött... ._. Stokki... du är sjuk! Jag älskar både dig och hörlurarna det gör jag men du kan inte lägga 500:- på mig ;( haha
Världens finaste brev var det också och du har verkligen lyst upp min annars så deppiga dag ska du veta :)
Men nu ska jag återgå till min film, blogg you later♥


Ett par sånna här är jag nu ägare av, fast imorgon efter skolan ska jag och Stokki gå till Break så jag kan få välja färg själv och så ska vi väl ta en fika och kanske färga hans hår =) haha

Kommentarer
? Emmaa

Oj :o

2010-03-18 @ 19:56:11
URL: http://emmacb.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0