LÄNGESEN

Alltså... jag vet inte vad som hänt med min uppdatering på sistonne :O

Igår vaknade jag rättså sent och sen städade jag på mitt rum. Hann dock inte städa helt klart för sen på kvällen stack jag iväg med några folk, mycket trevlig kväll och väldigt mysigt! =) Dock blev det lite cp på slutet men det löste sig.
Fast sen när jag och Handii kom hem brakade allt loss och jag och mamma hamnade i världens fight så vi stack igen.
Imorse vaknade vi typ as tidigt och sen har vi bara chillat. Sen stack vi till Berndtssons körskola för Handii ska ta moppekörkort så vi kan flänga rundor på moppe hela sommaren, as gött! :D
Efter det åkte vi hem till Handii och käkade glass med bananer, maränger och chokladsås, mums! Och sen kollade vi på P.S I love you. Sjukt sorglig och fin film. Riktigt bra och han Gerry är verkligen snygg :O Riktigt riktigt charmig snubbe det alltså!
Efter filmen satt vi vid datorn lite och sen bar det av in till stan för möte. Efter mötet stack vi till kirris med Adam, Gustav och Zacke och käka pizza och nu har vi precis kommit hem till Handii igen och tvättat av sminket.
Funderar på om man borde tjata på Handii lite om att vi ska kila ner och hämta ostbågar *nöjd* heheh
Men I'll blogg you later, och ja, det var ett löfte! ;)♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0