SJUKLIGT TRÖTT

Här ligger jag och funderar på varför jag är så trött. Fast nu slog det mig att det kan bero på att vi la oss typ 4-5 inatt och vaknade typ halv 8 imorse .__.

Imorgon skulle jag och mamma egentligen till Hbg och shoppa, men vi har ju bråkat och jag har inte varit hemma sen dess så det blir inte. Blir kanske på torsdag ist, vi får la se.
Så morgondagen spenderas väl antagligen sovandes och sen får jag nog åka hem och lämna lite saker och sen blir det iväg på kvällen och sen sover jag nog här igen :)

Men på tal om shopping så tänkte jag visa er på ett ungefär vad jag ska försöka leta upp på torsdag (om vi kommer iväg då) :]



 
måste ha ett par söta skor med kilklack till sommaren!

 
massa fina smycken

 
vårjacka i ljus färg

 
fina shorts till sommaren

 
bustiers



  


Usch vad mycket jag vill ha... ._. kommer ju såklart inte köpa allt det, men får försöka leta upp det och köpa det som faller mig bäst i smaken :]
Vad tycker ni?

Kommentarer
? Elin

Det är fan en jävla problem det där med att bestämma sig för VAD man ska köpa när man inte kan köpa allt.

Ångest för fän:D

2010-03-31 @ 02:52:06
URL: http://lundbergelin.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0