BRR... KALLT!

Usch och fy vad kallt det har varit idag! Riktigt svinkallt! Dock har vi inte haft någon snö alls här i ängelholm ännu... är det bara vi som är snö-lösa? :(

Ajja, idag har jag varit i skolan, det var faktiskt roligt idag. Speciellt på eftermiddagen.
Efter skolan gick jag hem, åt och lite sånt och sen gick jag till stan och träffade Van :) Resten av kvällen har vi bara gått runt på stan. Han köpte en gullig mössa och jag köpte den jackan på H&M som jag visat er innan :D
Dock inte helt säker på att jag ska behålla den ännu men om jag känner mig själv rätt så kommer jag behålla den (a) haha

Nu har jag nyss käkat sushi (:D) och sitter i soffan med mamma och Mensur och kollar på i form med Anna anka. Man skulle kanske va med där... haha kiddN!
Kollar bara på det för att det inte finns något annat innan desperate hehe.. tycker inte om henne så mycket egentligen men aa.



Jackan jag köpte idag. Ni hittar den på H&M för 299:-. Billigt! :)


Kommentarer
? sevara

sjukt fin header stumpan :D

2010-11-16 @ 21:12:53
URL: http://sevaras.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0