GLEST MED INLÄGG

Jag vet att jag inte har bloggat på hela helgen men har haft fullt upp. Har knappt ens hunnit sitta vid datorn den här helgen.

I lördags vaknade jag rätt sen och sen blev det dusch, smink och sen rusa ut på stan och möta Julia och Clara för att köpa en present till mandis. På kvällen var vi på fin tjejmiddag hos henne och hade jätte mysigt :)

Igår vaknade jag vid 11 och sminkade mig lite fort. Sen bakade jag, lämnade kakorna på tings och åkte till ljusfabriken med mormor, morfar och mamma. Efter att ha varit där ett bra tag så köpte vi mat på donken och åkte hem och åt det. Sen blev det fika och vid kanske halv 5 kom Van hit. Sen blev det julskyltningen med honom och Mensur. Det va faktiskt inte så kul, vad gör man egentligen där? Och så var det fett kallt .__.
Mensur följde med mig hem och så kollade vi på Taken innan han cyklade hem i snöstormen. Fett bra film faktiskt!
Inatt fick jag feber och har typ inte sovit alls. Gick ändå upp och sminkade mig men höll på att svimma när jag skulle iväg så jag fick stanna hemma. Hatar att ha feber. Speciellt när man sover för jag drömmer alltid mardrömmar då. Jag drömde om massa spindlar imorse och va helt svettig när jag vaknade :| blä!
Resten av dagen har jag bara suttit under mitt täcke och frusit.

Nu ska jag fixa lite bilder från i lördags så ni får se, återkommer snart :)


Tack för tipset Michelle :)


Kommentarer
? Michelle

Naw kul att du gillade den!:) miss u<3

2010-11-29 @ 23:16:14
URL: http://michibelle.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0