JAG SKA BÖRJA LEVA SUNT!

Åh bloggade inte alls igår men hade verkligen världens sämsta dag ever! Kom hem vid 1 och mådde piss. Hade super ont i huvudet och trodde att jag höll på att då migrän så när vi skulle till mormor och morfar somnade jag ist så mamma fick åka utan mig. Sen sov jag hela kvällen också.. och när jag vaknade så hade jag fått nackspärr! :(
Sen fick jag sova med en sån nack-krage hela natten och halv sitta så jag har knappt sovit alls i natt. När jag vaknade imorse kunde jag knappt röra mig och va så trött så jag skippade skolan. Har sovit till 3 idag och nu sitter jag här i mammas säng och har super ont i hela mig. Har migrän idag också (Y)

Men jag har bestämt mig för att från och med nu ska jag bara äta typ sallader och sånt dessutom ska jag börja träna! Är så trött på dom extra kilona som jag lagt på mig på sista tiden så nu måste dom bort!!


När man sen hållt på ett tag kan man ju börja unna sig kanske ett glas läsk eller en rad choklad på en lördag.


Kommentarer
? michelle ♥

sv: katy perry sjöng inte bra live, tyckte jag ;p



tycker du är fin som du är, men att äta nyttigt är aldrig fel. go girl! :)

2010-11-08 @ 17:31:03
URL: http://michibelle.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0