TRÖTT OCH TRÅKIG FREDAG

Hej! Förlåt att jag inte har uppdaterat nåt idag .___.

Skolan va ganska seg idag och det har snöat hela dagen. Dock har det inte varit sånt mysigt snöfall som lagt sig utan det har blåst och varit as kallt och det va typ snö blandat med regn och allt va bara helt blött! Fy!
Efter skolan gick jag hem, åt och sen gick jag och mamma till stan en sväng. Jag köpte en vit bh på H&M och sen blev det ett choklad på ica till ikväll (a) haha jag va ju tvungen att testa på det nya marabou chokladet vintervit!

Resten av kvällen har jag spenderat i soffan med mensur och mamma, dock har jag somnat typ 3 gånger jag är så himla trött i kväll så jag vet inte var jag ska ta vägen.
Nu har jag precis käkat och ska ta mina mediciner och sen tvätta av sminket. Sen blir det nog sängen för mig faktiskt. Lame fredags kväll... men vad ska man göra liksom?

Brb


Fin bh va? älskar den! :)


Kommentarer
? VIKTOR FRISK

Vill du finna en skön modeblogg för killar? Läs då min blogg.

15 årig kille med ett stort intresse för mode!

www.viktorfrisk.com

- LÄGG TILL PÅ BLOGLOVIN OM DU VILL FÖLJA OCKSÅ!

2010-11-19 @ 22:30:45
URL: http://www.viktorfrisk.com



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0