ACK ACK MITT HUVUD...

Otroligt att jag sitter uppe och bloggar nu, klockan 10 i 8 på morgonen! :O
Men det är nämligen så att jag gick upp i vanlig tid för att sminka mig o.s.v. men känner att jag är helt yr och febrig igen idag. Så nu blir det till att tvätta bort sminket och somna om .__. inte för att det är negativt att få krypa ner igen i värmen i min säng och sova men jag är så trött på att vara hemma. Nåja, får se det från den ljusa sidan; jag får sova igen :D
Kunde inte somna inatt så jag gick la mig i soffan och kollade på Hercule Poirot tills jag somnade där väldigt sent så det har inte blivit många timmars sömn inatt.
Men nu orkar jag inte sitta här och trada nå mer, bloggar sen när jag har vaknat igen!♥


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0