DAGS FÖR "EGEN-TID"

Åhh! Jag har hållt på med andras bloggar så mycket att jag glömt bort min egen så resten av denna veckan ska jag ha "egen-tid". Alltså ska jag fixa med min egen blogg. Har faktiskt lärt mig en hel del nytt nu när jag jobbat med Rebeccas koder så det ska bli spännande att se vad jag kan pilla ihop :)

Men nu ska jag sova. Ska till skolan imorgon hur dåligt jag än mår för jag slutar 11 så det ska jag väl orka med. Dessutom ska jag begå ett fashion-crime.. jag ska ha mjukis kläder i skolan! :O haha, dock ska jag inte ha sånna slitna fula som jag går omkring i här hemma nu när jag är sjuk, utan jag tar min aprikosfärgade mysdress med uggs till. Blir nog mössa på huvudet också (Y)
Nåja, godnatt!♥


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0