FREDAG

Jahapp, ingen skola för mig idag heller. Har istället legat i soffan och sovit/kollat Hercule Poirot med mamma hela dagen. Jag älskar Hercule Poirot! Så himla rolig :)
Nu har jag nyss sminkat mig (ytterst lite, känner mig nästan naken o.O haha) och bullat upp håret i en slarvig knut. Mamma ska nämligen åka till Boarp och köpa glasögon och vill att jag ska med. Man får väl offra sig fast man är sjuk eller vad säger ni? haha
Skulle egentligen till snutts gård i kväll med hans kompisar och Van men det blir nog inget med det men vi får väl se. Får kanske pallra mig dit i alla fall.. har ju trots allt lovat..
Nåja, vi får se hur jag gör sen.
Nu ska vi åka, puss!♥


Det fick bli en gammal bild. Har inga nya och den här la jag upp exakt den här dagen för ett år sen :)


Kommentarer
? Sabine

skönt å ta det lite lugnt ;)

2010-10-22 @ 20:46:44
URL: http://enibas.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0