HAR GJORT ÄRENDEN

Har varit ute på stan nu och handlat lim till mina lösnaglar och sen köpte jag även typ sånt som man ska fylla i ögonbrynen med. Det ser typ ut som ögonskugga fast det är till ögonbrynen :)



Gick även en sväng till Klädnypan med Clara som jag mötte på stan. Fast dom hade stängt så vi gick bara en runda och pratade lite ist. Men det blev inte länge för jag kände mig så ful! :O Hann typ inte fixa mitt smink alls idag så hade typ en helt annan färg i ansiktet än på halsen och sen va jag helt fläckig :s Dessutom hann jag inte fixa håret så det va helt risigt och fult .___.
Men nu har jag iaf klätt på mig myskläderna och ätit frukost.. haha hann inte det innan.


Såhär "söt"... *host* är jag idag... haha :(

Kommentarer
? kattiiz.blogspot.com

Hej ja de va jag som ville ha en header :D men va e din msn??:D

2010-10-16 @ 18:54:28
? mandiss

du e så fin man1 :)

2010-10-17 @ 17:08:22
URL: http://ammmandas.blogg.se/
? LINDA - [foto och vardag]

Skippa hostandet, du är galet söt Linneah! :)



Sv: HAHA ja, heeeelt FUCKED UP!

2010-10-17 @ 21:53:47
URL: http://lindasofiedahl.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0