HEKTISK DAG

Förlåt att jag inte bloggat alls idag men har haft ett fullt schema. Fick t.o.m gå lite tidigare från skolan så jag kunde ta en buss till Åstorp 20 i 3.
Om ni undrar vad jag skulle göra i Åstorp så skulle jag faktiskt till min mammas jobb. Hon jobbar nämligen som lärare på en skola i Åstorp och i Hbg. När jag kom fram kände jag mig som en fisk på torra land... vilken håla! Förlåt till er Åstorps-bor men jag trivs inte på sånna ställen..
Och när jag kom fram till mammas skola blev jag antastad av massa killar som va typ 97: or - 95: or... -.- Som sa till MIN MAMMA att dom tyckte att jag va fin! Väldigt irriterande. Jag som inte ens tycker om barn ;) haha

Anyways så var det såklart inte mitt mål med Åstorps resan utan efter mamma hade slutat gav vi oss av till en natur doktor där typ.. typ som den medicin apan i lejonkungen :) haha nejmen, hon gjorde sån Zon-terapi under mina fötter och kom fram till en massa ställen jag har ont på. Och sen kollade hon mitt blod som inte alls såg bra ut. Mina röda blodkroppar satt ihopa som små feta larver fast dom ska va en och en, mina vita va fyra gånger för små, söndriga och där fanns typ bara 5 :| Sen simmade det runt en bakterie där, min tarmslemhinna (ööö?) va typ trasig också o.s.v. Alltså inget bra resultat så nu ska jag ta massa mediciner och får inte äta stekt mat.. farväl stekt lövbiff :( buuhuu!

Fick iaf belöning sen för jag och mamma stannade till på Familia på hemvägen där jag fick lasange :D mums! Och där det även blev liiite shopping (a)

Ikväll har jag chillat med mamma och snutt framför tv:n. Deperate housewives ikväll ju! :D love it!
Men nu ska jag fixa bilder på dagens köp, återkommer snarast! ♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0