JAG FÖRSTÅR INTE

..hur Paow kunde ha sex med Nemo?! :O

Det är ju inte så att någon kan ha gått misste om att Paow har varit otrogen mot Hugo, eller? Och jag vet inte vilket som är värst, att hon va otrogen, att hon ljög och blånekade till det eller att hon faktiskt hade sex med äckel Nemo från kungarna av Tylösand! :O
Fast... efter mycket tänkande har jag kommit fram till att det värsta var nog att hon ljög om det o.O Såklart att det egentligen va värst att hon va otrogen från början men jag tycker ändå att har hon gjort det så får hon ju stå för det. Och om nu det ryktas att det är så så varför nekar hon blankt till det? Väldigt korkat för sanningen kommer alltid fram iaf. Dessutom, vad hade hon tänkt? Att hon skulle leva sitt liv med honom utan att berätta? Ofta hon inte hade mått dåligt över det. Gå med så dåligt samvete varje dag...
Och om hon nu tvunget skulle vara otrogen, varför med honom? :s Han är ju så nedrigt äcklig .___.
Och varför gjorde han så mot Hugo? Han har väl haft sex med tillräckligt många tjejer ändå...
Nej usch och fy för Paow och Nemo alltså! Har ingen lust att fortsätta läsa hennes blogg nu.


*Skakar på huvudet*


Kommentarer
? michelle ♥

Sooo stupid! Paow och Hugo var söta tillsammans :( Fast samtidigt som Paow helt får stå för vad hon gjort tyckte jag han Jockiboi var dum som la ut telefonsamtalet på bloggen,hört det? Liksom han hade kunnat berätta det för Hugo bara, han hade inte behövt lägga ut det så att ALLA kan höra det :S <3

2010-10-21 @ 22:15:27
URL: http://michibelle.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0