JAG OGILLAR SÖNDAGAR

Usch. Söndag igen :(
Jag hatar verkligen söndagar. För det första så är det skola dagen efter, för det andra får jag inte sova hur länge jag vill för mamma vilket alltid resulterar i att jag är super trött hela dagen och bara längtar efter att få sova, för det tredje så sitter vi hos mormor och morfar hela dagen.. vilket gör mig ännu tröttare eftersom dom bor mitt i skogen vilket gör att det är mörkt (och mormor tänder aldrig sina lampor .___.). Dessutom gör vi aldrig något. Utom att äta vilket gör att man känner sig jätte fet och äcklig när man kommer hem varje söndag. Ibland går vi ut och går också i skogen.. jag vill inte ut och gå i skogen när det är kallt och regningt..
Usch för söndagar alltså! :(

Nu ska jag sluta klaga på söndagar och deppa över en annan sak ist. Jag hittade världens finaste vinterjacka på MQ igår från Bondelid. Så himla fin men den kostade 2800:- och nu är frågan var ska jag få sånna pengar ifrån?! :(

Brb, ska käka frulle♥


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0