MÅNADENS MÅSTE



Hängselbyxor!
I ca 2 år har jag velat ha ett par hängselshorts. Alltså som dom på bilden fast i shorts men aldrig har jag hittat några och aldrig har jag tänkt på att kanske satsa på ett par hängselbyxor tills jag var i Hbg med min älskling i onsdags. Hittade nämligen världens finaste hängselbyxor på H&M. De fanns tyvärr inte uppe på deras hemsida och jag hittade inga bilder på några fina nånsans så jag lånade den här av en tjej som heter Frida Gustavssson.
Men det blir nog mitt nästa köp! När plånboken tillåter det vill säga...
P.S dom ska vara i jeans!


Kommentarer
? Anonym

Hängselshorts !

Det har jag också letat efter sjukt länge :O



Vet du vart man kan köpa några nu ?

2010-12-07 @ 14:10:09



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0