MASSA GAMLA GODINGAR

Vaknade vid 4 idag .___. har haft feber hela dagen och mår bajs :(
Så resten av dagen har jag spenderat i sängen lyssnandes på musik. Gick lååångt tillbaka i min spellista och hittade en massa gamla godingar som jag lyssnade på för ett år sen. Åhh jag får världens underbaraste höst/vinter känsla av dom låtarna! :D haha
Här kommer några;


Damien Rice - 9 Crimes



Ken ring - Nu måste vi dra



Teddybears Sthlm - Hey boy



The Veronicas - Untouched



Black Eyed Peas - I gotta feeling



Kid Cudi vs. Crookers - Day'N'Nite



Jay Sean ft. Lil Wayne - Down



Jesse McCartney - Tell her



Fm Static - Tonight



Joshua Radin - I'd rather be with you (+ typ alla andra av hans låtar :])



Ke$ha - Tik Tok



Elegant ft. Antonio D - Karlshamn (åhhh denna påminner mig om när jag och handii åkte till Karlshamn hela tiden förra vintern!)



Iyaz - Replay



Jason Derulo - Watcha say



Ken Ring - Änglabarn



Joakim & Joel - Ser jag tjock ut i den här?



Black Eyed Peas - Meet me halfway



Markus Krunegård - Jag är en vampyr (svinifluensa tider haha...)



Leona Lewis - Happy



Livvi Franc ft. Pitbull - Now I'm that bitch



Owl City - Fireflies



Beyonce - Ave Maria



Lorentz & M.Sakarias - Lever min dröm



Isaac Shepard - Before Dawn (Jan ♥)



Medina - Sagoland


Åh jag skulle kunna lägga upp minst lika många till! Fast det räcker nog nu.. haha ♥


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0