MÄTT SOM EN PLÄTT

Godkväll :]

Vart så illamående av mina äckel-mediciner i morse så jag kunde inte förmå mig sjäv att gå till skolan .___. Därför somnade jag om och gick till skolan efter lunch. Då hade vi idrott på friskis. Det var snutt, Shpetim och Liridon som höll i den och jag höll på att dö :| Dom har ju tränat kampsporter hur länge som helst så dom höll oss i boxning, thaiboxning och brasiliansk jujitsu (?).. det var det jobbigaste jag gjort i mitt liv!!! Haha, kanske inte... men typ...
Iaf så är min kropp död nu och jag kommer troligtvis åka rullstol till skolan imorgon :)

Efter skolan satt jag död och orörlig i soffan ett bra tag. Sen fick jag ett ryck och gick och sminkade om mig, svettades bort allt mitt smink ju... och sen drog jag till clar1. Kul att träffa henne, man gör ju inte det så ofta nu för tiden :(
Efter det träffade jag Mensur och så gick vi till en restaurang och käkade lite. Jag åt en massa sushi och blev riktit svinigt mätt! Men gott var det :)
Det är ju nämligen så att vi har 6 månader idag så grattis till oss! :D

Nu ska jag tvätta av sminket, brb♥


Älskar dig min fina underbaring!♥


Kommentarer
? michelle ♥

uppdatera kvinna!

:D<3

2010-10-31 @ 15:47:00
URL: http://michibelle.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0