MINNEN :')

Kollade tillbaka i mitt arikv från oktober förra året och shit vad kul jag har! :O Hittade en massa roligheter och insåg att SHIT VAD TRÅKIG min blogg har blivit :S
Jag bloggade ofta, roligt och hade aldrig problem med att komma på vad jag skulle skriva fram tills Jan dog. Sen dess har det bara blivit uselt! Men ska försöka ändra på det nu :)
Nuuu bjussar jag på gamla minnen :D


Kollade massa på nightvison... HAHA pausa på 2:03 x')



Jag och Isabel var singlar och sökande, hon är ledig igen nu killar ;)




Jag fick hjärtat krossat (trodde jag då för jag visste inget värre haha :p) och lyssnade på sofijah x)



Såg the September Issue med mammi i Hbg :)



Försökte mig på en diet som är USEL! Man blir ju inte mätt :O Dessutom har jag alltid gillat mat för mycket så sånt funkar inte hehe :]



Jag tyckte att rosa fejk-uggs va ursnyggt!



Jag spelade farmville och grät när det ruttnade... :(



Jag hade världens störigaste internet och fick damp för det... haha




Jag och Handii målade fjortisar i paint :D Den fulaste är handiis :) HAHA




Man1 var med i Citygross reklamen :]



Vi var i Karlshamn hela tiden och Jack råkade ut för Handii.. hahaha!



HAHAHA jag och Handii råkade göra stopp i Jacks toa och låg och garvade på toagolvet i en evighet...



Jag gick i Pyret



Jag hade fel färg på ansiktet o.O haha



Jag och Handii lurade Julia att hennes öron skulle ruttna bara för att hon lät nellie och clara göra hål i dom, och hon trodde oss :D


Åh nu ska jag allt få en rolig blogg igen! :D

Kommentarer
? Erica

HAHAHA fy fan det var tider det! :P Singel och sökande fy fan vad ni lyssnade på den låten! Saknar dig i Pyret Linneah! :'(

2010-10-21 @ 18:35:11



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0