I VÄNTAN PÅ FILM OCH MAT

Jag är fortfarande sjuk.. har varit det i över en vecka nu och har inte gjort något denna helgen, eller förra. Man börjar ju tröttna på att inte se något annat än insidan av våran lägenhet .__. Dock är det rätt skönt att inte behöva göra något och att bara vila ut.

Just nu sitter jag i soffan och kollar på smalville med mamma. Vi väntar på att snutt ska komma hit med film och mat hehe. Han har hyrt "The end of the world", någon som sett den? och köpt kebabtallrik till mig och honom, gott :)

Satt och kollade i lite reklam som vi fick i brevlådan innan och så var där en liten tidning från La Redoute. I tidning hittade jag världens snyggaste kängor med snörning. Helt underbara!



Hur snygga?! Dessutom är dom äkta skinn och kostar egentligen 999:- men om man beställer via tidningen får man 50% rabatt och då får man dom för 500:- :D
Ska nog beställa hem ett par sånna, dock tänker jag nog inte knyta dom sådär hela vägen upp utan kommer antagligen lämna den översta delen av skon lite sådär slarvigt öppet, snyggt! :)

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0