NEW.


Brun skinnjacka från cubus. Ska dock ta av pälsen som sitter på kragen (den är avtagbar). Tycker det är så fruktansvärt fult. Ser ju ut som en sån gammal pilotjacka.. förstår inte varför alla tycker det är så snyggt ;s


Grön jacka från H&M


Grå väska med ränder och "volanger" typ på sidorna och där nere


Rosa/grå/beige väst med tygrosor, superfin!

Fattas en sak och det är min underbara teletubbiedräkt som jag fick i födelsedagspresent av Isabel! Det är en sån onepiece ni vet? Den är blå och kommer från BikBok. Kunde tyvärr inte fota den nu för den låg visst i tvätten, hehe, men när den är nytvättad och fin ska ni få se :)
Jackorna var en nödvändighet nu när det redan är höst och kallt och väskan och västen är presenter från min mamma som hon köpte till mig när hon var i Australien nu i sommar :)

Nu ska jag titta runt på min nya favorit sida och längta efter alla fina grejer som finns där, pusspuss!

Kommentarer
? clarafina

shit hur har du råd mann1? :((((((( avis*

2010-09-20 @ 23:10:55
URL: http://clarafina.devote.se



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0