NY BLOGG?

Jag är så otroligt trött på min blogg, mina fula bilder och alla mina gamla inlägg. Så nu har jag beslutat mig för att jag ska skaffa en ny blogg. Har inte bestämt mig för om jag ska skaffa den här, på blogg.se eller om jag ska använda mig av något annat. T.ex. devote, improove me o.s.v.
I min nya blogg ska jag rikta mig mer åt mode-hållet än att bara sitta och skriva i exakt detalj vad jag gjort den dagen (boring!). Dessutom anser jag att alla modebloggar (nästan) är likadana. Alla har samma stil för det mesta och man mååste ha samma stil eller lika konstig för att kunna driva en bra modeblogg. Men mode handlar väl inte bara om att alla ska se likadana ut? Så jag ska försöka göra en som faller mig i smaken och med kläder som jag tycker om.
Ajja, ni får se mer hur den blir när jag startat den och fixat med hela designen o.s.v. Kan ta ett tag men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! :)


Kommentarer
? Moa

Hej, jag är ny här i bloggvärlden och undrar om du har lite blogg tips ? :)
fin blogg

2013-03-03 @ 00:21:45
URL: http://moasjolin.blogg.se



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0